Aproape totul despre site-urile web - Pasul 2: Realizarea efectiva a site-ului web
Pasul urmator in demersul dvs. de a va vedea afacerea pe internet dupa alegerea si cumpararea numelui de domeniu este, firesc, crearea unui site web.
Cum aleg o firma de web-design potrivita?
Orice elev sau student care poseda chiar si cunostinte vagi de HTML va poate oferi un site web perfect functional. Nu este nevoie sa apelati la doctoranzi in domeniu pentru serviciile de realizare a site-urilor web. Cel mai important aspect in acest caz este nevoia pe care doriti sa o acoperiti dvs. cu ajutorul acestui site web. Unele firme au nevoie de un site web doar pentru a face cunoscute datele lor de contact: o adresa, un numar de telefon sau un orar de functionare. Altele dimpotriva, se bazeaza in proportie foarte mare pe respectivul site web pentru desfasurarea activitatii lor zilnice: de ex. magazinele care isi vand produsele sau serviciile mai ales online, firmele care ofera suport tehnic online, etc. In functie de aceste nevoi ar trebui sa va orientati spre o firma sau alta pentru ca desi toate firmele stiu (sau ar trebui sa stie) sa faca un site web simplu, nu orice firma are posibilitatea sa faca un site web complex care presupune tehnologii de programare mai avansate.
Cat de complex ar trebui sa fie site-ul web al firmei?
In practica am intalnit firme care desi nu aveau idee ce inseamna un site web, doreau sa isi deschida din start un site web complex si super-securizat. Intrebarea noastra era din start:
Aveti neaparata nevoie de toate aceste optiuni pentru site-ul dvs? Ati facut un calcul fezabilitate inainte de a solicita aceste functionalitati?
De multe ori raspunsul era ceva de genul:
Asa ne-a recomandat X sau Y care se pricepe la site-uri web insa nu a avut timp sa ni-l faca... etc
Abordarea noastra, a celor care lucram la Coral Design, este insa cu totul alta. Inainte de a stabili nivelul de complexitate a unui site punem niste intrebari simple viitorilor beneficiari ai site-ului pentru a afla:
- Specificul activitatii desfasurate (domeniul de activitate, piata de desfacere, publicul tinta)
- Nevoile pe care doresc sa le acopere prin intermediul site-ului web
- Resursele materiale si umane pe care sunt dispusi si pot sa le aloce viitorului site
Pe baza informatiilor pe care ni le ofera in aceasta faza propunem cea mai potrivita solutie tehnica si un model de organizare si functionare a site-ului web care sa acopere pe deplin toate necesitatile cu cheltuirea unui minim de resurse, eventual incercam sa aducem anumite imbunatatiri pe care le consideram oportune in situatia data.
Cat de complicat ar fi sa gestionam un magazin virtual?
Multe firme ar avea de castigat de pe urma comertului online. Magazinele traditionale care nu au inca un site web propriu prin care sa isi vanda produsele renunta practic de buna voie la o cota de piata care devine din ce in ce mai importanta: cumparatorii online.
Raspandirea internetului in foarte multe zone si disponibilitatea serviciului 24 de ore pe zi fac din comertul online o sursa importanta de venituri pentru orice magazin. Puteti afla mai multe detalii despre magazinele online in paginile dedicate acestui subiect din site-ul nostru: Site-uri de comert electronic si magazine online, Cum functioneaza un magazin online (articolul va fi disponibil in curand), etc...
Solutia de comert electronic (magazine virtuale) propusa de Coral Design se numeste iNTELcart si este foarte usor de folosit, fiabila, sigura si ieftina. Instalarea si configurarea magazinului virtual folosind solutia de comert electronic iNTELcart se face in decurs de doar cateva ore. Instruirea personalului in folosirea acestuia este foarte rapida si usoara. Va rugam sa ne contactati pentru a va putea oferi mai multe detalii despre acest magazin virtual.
Cum putem folosi identitatea vizuala a firmei pentru site-ul web?
De cele mai multe ori, un site web este o prelungire a identitatii vizuale a firmei in spatiul cibernetic. Aceasta inseamna ca tot ceea ce a fost folosit pana atunci ca imagine de firma ar trebui sa se regaseasca si in cadrul site-ului web: acelasi logo, aceleasi teme grafice, acelasi concept.
Daca firma dvs. dispune de aceste elemente grafice si de identitate vizuala (corporate identity) ar fi bine sa le integrati si in site-ul web. Acest lucru va spori eficienta site-ului web si in acelasi timp site-ul web va ajuta firma dvs. sa isi consolideze identitatea vizuala si in randul vizitatorilor sai.
Daca nu aveti inca elementele de identitate vizulala poate ar fi bine sa apelati la niste profesionisti care sa vi le realizeze inainte de a lansa site-ul web. Puteti citi mai multe despre acest subiect in articolul despre identitate vizuala. Coral Design ofera si servicii de identitate vizuala firmelor care au nevoie de aceasta. Va rugam sa ne contactati pentru a obtine mai multe informatii despre aceste servicii.